Nedan finner ni bemanningsschema för säsongen 2024/2025. Observera att schemat är uppdelad i två delar:
Första delen avser bemanning av våra A-lags event. Vi behöver under dessa event hjälp av 4 st sargvakter och 2 vuxna – en entrévärd och en cafévärd (om inget annat meddelas). Samling sker 1 timme innan matchstart (om inget annat meddelas). Tiderna nedan avser tid för samling och preliminär sluttid.
Om sargvakter är under 12 år så behövs hjälp av vuxna.
Andra delen avser bemanning av av övrig caféverksamhet i Quisthallen och Partillebohallen under våra hemmamatcher (så långt som det är möjligt bemannar ni under egen match).
Kontakt
Catrin Thornblad
072-253 10 43
A-lag
Lag | Event | Plats | Dag | Datum | Samling | Avslut |
---|---|---|---|---|---|---|
P14 | SSL Dam | PartilleBo | Lördag | 2025-03-15 | 12:00 | 15:00 |
Seriespel
Lag | Event | Plats | Dag | Datum | Samling | Avslut |
---|---|---|---|---|---|---|
P14 | SSL Dam | PartilleBo | Lördag | 2025-03-15 | 12:00 | 15:00 |
Ansvarig per lag
DJAS: Johanna Danielsson
F09/11: Johanna Danielsson
F12/14: Helena Vestberg
HJAS: Caroline Jarneståhl
H6/HJ/U16: Catrin Thornblad
P09: Sebastian Lindroos
P11: Anders Cullbrand / Linda Glennvall
P12: Emma Sundin
P13: Anna Brattsell
P14: Peter Powell
FP15 Partille: Joris Van Rooij / Caroline Ekehed
P15 Vallhamra: Lars Carlson
FP15 Öjersjö: Johanna Karlzén